Czyli jak zaplanować i prowadzić nowoczesny, zrównoważony i odpowiedzialny biznes, ale i nie tylko.

Witam! Nazywam się Maksymilian Brzeziński interesują się tematyką pisania biznesplanów i tworzeniem strategii biznesowych.

Kontakt:
tel. kom.: 669-950-754
brzezins@gmail.com

Blog > Komentarze do wpisu

Jak Generali traktuje klienta

Sprawa dotyczy likwidacji przez mojego ojca szkody w Generali. Oto jego relacja.


Podczas gradobicia jakie po koniec lata miało miejsce w powiecie wejherowskim (woj. pomorskie) moje auto doznało znacznych uszkodzeń karoserii. Miałem wykupioną polisę AC, która uprawniała mnie do otrzymania stosownego odszkodowania, które de facto otrzymałem, ale kwota ta nie była adekwatna do rozmiaru szkód.

Po zaistnieniu szkody następnego dnia udałem się do oddziału towarzystwa w Gdyni, gdzie wypełniłem odpowiednie dokumenty, a rzeczoznawca dokonał fotograficznej dokumentacji szkody. Mój dalszy kontakt z pracownikami Generali przebiegał w sposób skandaliczny. Wydałem dużą kwotę na połączenia telefoniczne z gdyńską filią Generali, próbując za pomocą infolinii skontaktować się z jej pracownikami (niestety bezskutecznie), gdyż uważałem, że dokumentacja fotograficzna jest nie kompletna (np. uszkodzenia szyb). Następnie okazało się, że likwidatorzy szkód z Generali wzięli urlopy i zwolnienia lekarskie, a likwidacja szkody przeciągała się (kolejne telefony z mojej strony).

Ogromny problem stanowiło jakiekolwiek dotarcie do osoby zajmującej się likwidowaniem mojej szkody, a o kontakcie z ówczesnym menażerem gdyńskiej filii Generali – Panem Aleksandrem Cz. nawet nie będę wspominał. Powiedział, że nie ma on zielonego pojęcia na temat „mojej” szkody, a na dokumentach przesłanych do mnie mailem figurował jego podpis. Odwołanie, które kierowałem zostało moim zdaniem rozpatrzone pobieżnie, bez uwzględnienia moich zastrzeżeń i sugestii (m. in. zagubiono część moich dokumentów).

Moje dalsze zmagania z T.U. Generali nie przyniosły oczekiwanego efektu, gdyż kolejne odwołanie kierowane do Warszawy zostało rozpatrzone odmownie. W obu odwołaniach cały czas podkreślałem, iż gotowy jestem do ponownej oceny szkód ze strony Generali. T.U. proponowało mi (Oddział w Gdyni) odsprzedanie samochodu wskazanej przez nich firmie, lecz nie zgodziłem się na to (do czego miałem pełne prawo), po czym towarzystwo zamknęło sprawę, nie doszacowując wcześniej wypłaconego odszkodowania.


Komentarz

Czy tak postępuje firma o światowej renomie? Przecież to żenada, aby klient dowiadywał się, że jego sprawę prowadzi nagle inna osoba, a żaden telefon nie odpowiadał. Dziwi mnie, że firma postępująca w taki sposób jeszcze działa na rynku. Po prostu szkoda słów. Chciałbym, aby sprawa takiego postępowania T.U. Generali ujrzała światło dziennie i przyszły klient w oparciu o tę informację, mógł zweryfikować przyszłe ubezpieczenie w tej firmie. Jeżeli firma ubezpieczeniowa nadal uważa, że kwota odszkodowania jest właściwa to co kwotą poniesiona na połączenia telefoniczne oraz mój stracony czas na bezskuteczny kontakt z pracownikami tej firmy.

 

Aktualizacja

Generali po naszych interwencjach zdecydowało się zmianę swojego stanowiska i dopłatę do odszkodowania

piątek, 28 stycznia 2011, wniosek_na_biznes

Polecane wpisy